сряда, 22 юли 2015 г.

Подли Камериерки Сезон 3 9 10 бг субс

Гняв над смъртта Сандра Bland в Тексас затвора кипване над след наскоро освободена видео показа какво се е случило при спирката на трафика, което доведе до ареста си. Сега мнозина си задават въпроси дали тя е трябвало да бъде арестуван на всички. Видеото към dashcam показва Texas държавна Trooper Brian Encinia дърпа Bland над 10 юли по обвинение, че неизползването на нея мигачите. Това, което започна като нормален разговор става сприхав след Encinia я моли да сложи цигарата си. "Аз съм в колата ми. Аз не се налага да изнеса цигарата ми", казва Bland. "Можете да стъпите на сега," Encinia отговори. Bland отказва да излезе от колата си, и полицаят отваря вратата й и започва да се опитва да я извадя на превозното средство. Какво се случва след това се е запалил на дебат за това, което служителят би могъл да направи сравнение с това, което той е трябвало да направи. "За липса на сигнал? Във видеото, Encinia разказва Bland тя е под домашен арест. Тя неколкократно пита защо, но полицаят не отговаря, освен да каже: "Аз ви давам по законен ред."