събота, 8 август 2015 г.

Прости ми 99 100 101 епизод

Arapahoe County окръжен прокурор Георги Brauchler пред репортери пред съда, че той уважава резултата, дори ако той не е съгласен с това. "Що се разочароват, както аз съм при не постигане на резултата, което искахме, тези съдебни заседатели направиха страхотна работа", каза той. "Разочарован съм от резултата, аз не съм разочарован от системата. Аз все още мисля смъртта е справедливост за това, което този човек е направил, но системата каза друго." Brauchler заяви, че е негова вината, че не може да се получи в резултат на смъртното наказание за семействата. Родителите на Холмс отказаха да говорят пред медиите, но излязоха с изявление, чрез пълномощник. "Семейството Холмс не е в състояние да направи някакъв коментар в този момент, освен да кажа, че те са дълбоко съжалявам, това се е случило, а те са толкова съжалявам, че жертвите и семействата са претърпели такава огромна загуба", каза Лиза Damiani в съобщение до медиите , Sandy Phillips носеше изумрудено зелено Pashmina шал, който бе за убитите си дъщеря. Филипс каза, че тя и съпругът й винаги са заявили, че не се интересува дали убиецът има живот и смърт. Но "днес това, което ми беше трудно приемаше (изреченията) за другите", които искаха да видят Холмс умре, каза тя. "Ние не губят близки. Нашите близки са били изтръгнати от нас. И те са били заклани в този киносалон", каза тя. "Но журито избра друг начин и ние трябва да приемем това."