сряда, 9 септември 2015 г.

Малката булка 1049 1050 1051 1052 епизод

Гледате и вие Малката булка 1049 1050 1051 1052 епизод Все повече ще може да се вижда едно ново начало за всички нас, които си мислят какво да се прави различни неща, като идея и подход. Бях много нервна преди теста и аз си помислих, че ще бъде наистина трудно. Но тъй като аз започнах теста, аз помислих, че е малко по-лесно, отколкото си мислех, че ще бъде ", каза тя. Лидия не е съвсем сигурен какво иска да прави, когато тя напуска училище, въпреки че тя се наведе към нещо "основава около математиката, защото това е една от любимите ми теми." "Всичко, което ще направя, е да работи толкова силно, колкото мога, и да видим къде, че ми стане", каза тя. За да сложи марка на Лидия в перспектива, резултатът отгоре възрастен в теста B на Кател III, които основно тества словесни разсъждения, е 161. А отгоре 2% на полувремето - която позволява запис към Менса, клубът за тези с високи коефициент на интелигентност - би да бъде 148 или повече. Лидия отбеляза 162, я поставя в горния 1% от населението. Ако мислите, че може да имате какво е необходимо, се опита на няколко пъзели по-долу, с любезното съдействие на British Менса.