сряда, 9 септември 2015 г.

Моята карма 318 319 епизод

Гледаме и всички ние отново за вас всичко, което искате да видите - Моята карма 318 319 епизод Като професионалисти, сестрите първо се срещнаха в турнир от Големия шлем - на втория тур на Australian Open през 1998 г., с Венера печели в два сета. Серена вече притежава 16 -11 предимство пред Венера в конкуренцията като цяло. Но едва ли означава, че свири Венера е без стрес афера за шесткратен шампион на US Open. "Единственият играч в жребия Аз не искам да играя, не само защото тя е сестра ми, но за мен тя е най-добрият играч", заяви на Венера, който е бивш номер 1 сама на 33-годишната Серена кой е Сега класирана № 23 в света. "Тя е пребит ме толкова много пъти", добави Серина, която вече е победен сестра си 16 пъти в предишните си 27 срещи, включително девет от своите предишни срещи от Големия шлем и три от пет битки US Open. #Serena "Тя е бърза, че съм бърз. Тя удря силно, че са силно засегнати. Тя обслужва голям служа голям. Подобно играе огледало." #usopen pic.twitter.com/5TAoKJ4H3T - US Open Tennis (usopen) 8 септември, 2015 "Тя е един играч, който знае как да спечели, да знае как да ме победи и знае моите слабости по-добре от всеки друг." ПРОЧЕТЕТЕ: Побой Serena в Големия шлем? Да, това е възможно Внушителна игра на Серина, сила на волята, и глада са направили американецът особено трудно да се спре на тенис "четири големи турнира, със старото 33-годишно като печеливша процент от близо 90% през Големия шлем.