четвъртък, 17 септември 2015 г.

Малката булка 1069 1070 1071 1072 епизод

Гледаме отново филма Малката булка 1069 1070 1071 1072 епизод Мохамед, който емигрира в Съединените щати от Судан, смята, че синът му е насочена, защото на неговата кафяв цвят на кожата и неговата религия. The тийнейджър никога не е бил в беда, Мохамед пред Си Ен Ен. "Името на сина ми е Мохамед - хората просто си мислят мюсюлманите са терористи, но ние сме мирни, ние не сме по този начин", каза той. Той бил бесен, че училището не се свърже с него веднага, за да му каже на сина му е бил арестуван. Вместо това, той за пръв път научих за случилото се, когато полицията го наричат. Мохамед каза той се втурна към гарата и видя сина си ", заобиколен от пет полицията и той е бил с белезници." Училището късно спряно Ахмед продължение на три дни, каза баща му. Мохамед каза синът му е бил на първо смутен от това, което се е случило, но след това се надигна и окуражена от широката подкрепа, които е получил. Ахмед също се появи на АВС "Good Morning America" ​​в четвъртък. "Бях уплашен в момента, но сега се чувствам много щастлив", каза той. "Аз съм се всичко това подкрепа от всички краища на света. И подкрепата е не само за мен, но и за всеки, който е бил през това.