четвъртък, 17 септември 2015 г.

Малката булка 1065 1066 1067 1068 епизод

Гледаме и ние с голям интерес всичко ново, което се случва в този филм и така интересен. Малката булка 1065 1066 1067 1068 епизод В интервю късно в сряда с Chris Hayes MSNBC на Ахмед каза, че е извадил от клас в СОУ Макартър от неговия принципал и пет полицаи и отведен в една стая, където той е бил разпитан за около час и половина. Той заяви, че е поискала от възрастните, ако можеше да се обади на родителите си. "Те ми казаха:" Не, вие не можете да се обадите на родителите си ", казва Ахмед. "" Вие сте в средата на разпит в момента. " Питаха ме няколко пъти, "Дали това е бомба? и аз отговорих на няколко пъти: "Това е един часовник." "Имах чувството, че е престъпник", заяви тийнейджърът. "Имах чувството, че е терорист. Чувствах се като всички имена бях призован." Попита Хейс какво е имал предвид. В средното училище, Ахмед каза, че е бил наречен "bombmaker" и "терорист". "Само защото на моята раса и моята религия", каза той и добави, че когато той влезе в стаята, където той е бил разпитан, офицер излегнала на един стол и отбеляза: "Това е, което си мислех, че е така." "Взех го, за да кажеш, че той сочеше към мен за това, което съм аз, моята раса", обясни първокурсника. Ахмед не се връща на Макартър - той е прехвърляне в друго училище, баща му Мохамед Elhassan Мохамед каза. Семейството все още не се е ускорил ново училище за Ахмед, каза той, и проучва възможности вътре и извън страната.