събота, 3 октомври 2015 г.

Малката булка 1136 1137 1138 1139 епизод

Малката булка 1136 1137 1138 1139 епизод Като цяло, индуси и мюсюлмани живеят рамо до рамо в относителен мир в цяла Индия. Но всеки сега и тогава, спокойствието е прободена от моменти на лудост - и смъртоносна насилие. The сънливи, прашни, предимно Hindu село Bisara, в близост до столицата на страната, стана такова място тази седмица. Според разкази на очевидци, този смразяващ кръвта поредица от събития, разгъна в рамките на няколко минути понеделник вечер: A хиндуистки храм обяви светотатство; селяни, образувани разярена тълпа; и нормални хора, подхранвани от присъствието на другия, станаха нападатели. Един мюсюлманин ковач, Мохамед Akhlaq, и синът му са били датски очукан от хора, които ги познаваха. Бащата умира, и синът му се е бил хоспитализиран с критични наранявания. Какво предизвика кървавия атентат? A слух, че една крава е заклано в този безличен квартал, където се намират най-вече Rajputs - високопоставен храбър Hindu каста означава "синове на царе." В индуизма, се считат за свещени крави и тяхното убиване грях. "Това беше кръв по лицето на сина ми. Той е отишъл " "Двама млади мъже дойдоха при мен тази вечер и ме помолиха да обявим на високоговорителя, че има един труп на крава, разположена наблизо," свещеникът на храма, Sukhdas Махатма, пред Си Ен Ен. "Те ми натиск да направи това съобщение. Какво можех да направя? Аз трябваше да направи това съобщение", каза той, се движат с пръсти по преминаващ си бяла брада.