вторник, 13 октомври 2015 г.

Завръщане сезон 2 епизод 85 86 87

Тогава чух, че има жена, която помага на децата. Аз дойдох от Baragoi боси, аз дори не трябва обувките през този ден. Аз дойдох да Maralal ... Kulea ме заведе на [тази] детски кабинет, тя ме спаси. " Има осем други момичета в училище-интернат Юнис е точно като нея; всички са били доведени до безопасността от Josephine Kulea и я Foundation Самбуру Girls. За тези момичета, както и някои други 200 в цяла Кения, Kulea е "Mama Kulea." Когато техните семейства отказват да имат нищо общо с тях, тя заема мястото на майките си. Kulea се бори срещу много Самбуру културните традиции тя израснали с. Тя казва, че тя започна да задават въпроси за това, което се случва в нейната общност след посещаване на училище-интернат и учи за степен старчески в различна част на страната. "Осъзнах, ние сме единствените, които правят FGM, гениталното осакатяване на жени, другите общности [са] не го правят", обяснява тя. "Аз ... да са осъзнали, че има неща, които не са точно и аз трябва да направи разликата, това е как аз започнах спасяване момичета." И тя започна през 2011 г., като погледнете в непосредствена близост до дома си.