събота, 3 октомври 2015 г.

Светлината на моя живот 733 734 735 736

Ще може и вие да гледате една нова идея и точно Светлината на моя живот 733 734 735 736 Е, аз не съм мазохист ", каза Тръмп." Точно сега съм водещ всяка анкета, и в повечето случаи голям. Това е добре. Ако това се промени, ако аз бях като някои от тези хора на 1% и 2%, че няма причина да се продължи напред. Ако аз силно изостава, аз със сигурност ще се измъкнем. " Той каза, че не планира да се завърне в своята бизнес империя скоро. "Аз съм в това за дълго време", каза Тръмп. "Това не означава, някой ден аз не се събуди и да казвам:" Уау, аз съм наистина танкване. "Е, ако аз резервоар, разбира се, се върна в бизнеса. Защо да не го правя? " В натискане Trump за това как той ще постигнете много от своите цели на кампанията - като депортират 11 милиона имигранти без документи - Харууд каза: "Ние не разполагаме с президенти на Супермен." Имиграцията план Тръмп: депортира без документи ", правния статут" за някои "Не," каза Тръмп, "но ние ще ако имате Тръмп."