вторник, 13 октомври 2015 г.

Завръщане сезон 2 епизод 88 89 90

Два дни по-късно им се обаждат, и съм казал, имаше сватба в това село, и съм като: "Имам момичето, така че кой се е омъжила? Казаха, че това е най-малката сестра, който беше на седем години - те я заменя, защото кравите са били тук и всяко момиче трябваше да отида ". Kulea спасени втората момичето и да го видя, че й чичовци са били арестувани - защото FGM и ранните бракове са направени незаконно в Кения през 2011 г., законът е на нейна страна и тя работи заедно с полицията, но това не означава, че това, което тя прави, е без рискове. Родителите и близките на момичетата тя спасява често са задържани само за кратък период от време, както и много хора в Самбуру общност не обичат промените, тя работи за постигане. "Израснал от тази общност, всеки ме поглежда като" Ти трябва да бъде като нас, вие не трябва да се бори с нас ", обяснява тя. "Това е риск за мен, но аз все още го вървим." За сега, обаче, все още има много момичета, които се нуждаят от помощ; в една Маняра, или временно село, построено от Самбуру на различни места в зависимост от сезона, група от майки призова Kulea за съдействие.