събота, 3 октомври 2015 г.

Светлината на моя живот 737 738 739 740

Отново ще гледаме и ние Светлината на моя живот 737 738 739 740 Консултирах съществуващите списъци на интернет акроними и разговаря с експерти по безопасност Internet. Струваше глоба - до историята публикувани и получих диво критична реакция на социалните медии, често с език, който не може да включва тук. My Twitter фуражи взривиха с хора, които казват, че не знаех какво говоря и че тийнейджърите не използваха повечето от съкращенията в списъка ми. Ето защо аз съжалявам: За тази история, аз никога не се е консултирал с истинските експерти - тийнейджъри, самите. Свързани: Да тийнейджъри все още използват Facebook? Благодарна съм за да имат шанс за повторно задачи, и този път аз знам, че ще го направим, защото нашия списък идва направо от социалните медийни публикации на 13-годишните в цялата страна. Като част от разследването на двегодишния # Being13: Inside The Secret World на тийнейджъри, Anderson Cooper и неговата "AC360 °" отбор свързан с 200 осмата първокласници в осем различни училища в Съединените щати. Те, заедно с техните родители и училища, даде CNN и двама експерти за развитие на децата разрешение да преразгледат това, което те са били публикуване на Instagram, Twitter и Facebook в продължение на шестмесечен период.